Referenties


Robeco

Process Coordinator

Robeco

augustus 2016 – heden (8 maanden)

ABN AMRO Bank N.V.

Senior Onsite Support Specialist a.i.

ABN AMRO Bank N.V.

oktober 2014 – augustus 2016 (1 jaar 11 maanden)

Werkzaam binnen een team van 10 personen die applicatie-gerelateerde processen onderhouden en ondersteunen m.b.v. ITIL v3 en Prisma service management tool.

Taken in hoofdlijnen:

  • Opstellen en actualiseren van procesbeschrijvingen en schrijven/ bijwerken van werkinstructies voor applicatie gerelateerde processen zoals installatieprocessen en ticketing systeem processen.
  • Doorvoeren van verbeteringen in processen en workflows.
  • Aansturen en begeleiden van servicedesk medewerkers bij de uitvoering van hun werkzaamheden.
  • Escaleren van support issues (tickets) die niet conform normtijden worden opgelost.
  • Onderhouden van contacten met (software)leveranciers over tickets die langer dan 2 weken open staan.
  • Beheren van Lotus Notes accounts en bewerken van user accounts in Active Directory.
  • Beantwoorden van vragen van klanten en het oplossen van ad hoc problemen.

Resultaten:

  • Diverse Excel rapportages verbeterd door deze dynamisch te maken waardoor de gegenereerde informatie accurater is geworden.
  • Gebruikerstevredenheid verhoogd door snel te schakelen met de juiste stakeholders om oplossingen mogelijk te maken.
  • Kennisborging verbeterd door de in de knowledgebase vastgelegde informatie te structureren en oplossingen voor veel voorkomende vragen in duidelijke instructies uit te schrijven.
Geïnteresseerd?

Wil je meer weten over mijn diensten of een vrijblijvende offerte aanvragen?

Neem contact op